Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Επέτειος της εξέγερσης των Ελλήνων φοιτητών αύριο Τετάρτη. Τώρα δεν μιλάμε. Αφουγκραζόμαστε τον απόηχο της εξέγερσης.
Διαβάστε ένα ποίημα του Μανώλη Αναγνωστάκη, που πήρα από ένα συναγωνιστή μου στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας.
Φοβάμαι
τους ανθρώπους που εφτά χρόνια
έκαναν πως δεν είχαν πάρει χαμπάρι
και μια ωραία πρωία – μεσούντος κάποιου Ιουλίου –
βγήκαν στις πλατείες με σημαιάκια κραυγάζοντας
"Δώστε τη χούντα στο λαό".
Φοβάμαι τους ανθρώπους
που με καταλερωμένη τη φωλιά
πασχίζουν τώρα να βρουν λεκέδες στη δική σου.
Φοβάμαι τους ανθρώπους
που σου 'κλειναν την πόρτα
μην τυχόν και τους δώσεις κουπόνια
και τώρα τους βλέπεις στο Πολυτεχνείο
να καταθέτουν γαρίφαλα και να δακρύζουν.
Φοβάμαι τους ανθρώπους
που γέμιζαν τις ταβέρνες
και τα 'σπαζαν στα μπουζούκια
κάθε βράδυ
και τώρα τα ξανασπάζουν
όταν τους πιάνει το μεράκι της Φαραντούρη
και έχουν και "απόψεις".
Φοβάμαι τους ανθρώπους
που άλλαζαν πεζοδρόμιο όταν σε συναντούσαν
και τώρα σε λοιδορούν
γιατί, λέει, δεν βαδίζεις στον ίσιο δρόμο.
Φοβάμαι, φοβάμαι πολλούς ανθρώπους.
Φέτος φοβήθηκα ακόμα περισσότερο

Μανόλης Αναγνωστάκης

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΕΛΟΣ

Οι δημοτικές εκλογές τελείωσαν. Ο Βερίλλης έχασε. Δήμαρχος από 1/1/10 μέχρι 30/8/2014 θα είναι ο Παπαλός. Οι κυβερνητικές δυνάμεις έδωσαν πραγματική μάχη για να βγει δήμαρχος ο ανεπίδεκτος. Δεν τα κατάφεραν. Έχω μια απορία: Άξιζε να παλαίψουν τόσο πολύ για αυτόν το δήμαρχο; Αφού σε όλους είναι γνωστό ότι δεν πίστευαν στις ικανότητές του. Αυτοί τον έσπρωχναν μπροστά και αυτός έκανε πίσω. Εκτέθηκαν. Μα πιό πολύ εκτέθηκε η κ. Μ θεοχάρη. Ένοιωσε πραγματικά την ανάγκη να βγεί την Κυριακή το βράδυ και να τον στηρίξει, με γνωστά τα αποτελέσματα, λέγοντας πράγματα που δεν στέκουν; πχ ¨εργο του Βερίλλη η Ε-65, η διαπλάτυνση της σιδηροδρομκής γραμμής (;), τα αρχεία του κράτους (ποια είναι αυτά;), το αστυνομικό μέγαρο κλπ Δεν είναι σοβαρά πράγματα.
Την Ε-65 την επισκέφθηκε για πρώτη και τελευταία φορά λίγο πριν τις εκλογές για να βγει φωτογραφία. Η διαπλάτυνση της σιδηροδρομικής δεν έχει καμμία σχέση με το δήμο και δεν έγινε τίποτα επί των ημερών Βερίλλη. Για τα αρχεία του κράτους το μόνο που έχει σχέση με το δήμο είναι μια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τις χρήσεις γης σε οικόπεδο του δημοσίου. Τίποτα περισσότερο. Για το αστυνομικό μέγαρο είναι όνειδος, διότι ο μόνος δήμος που παραχώρησε ΔΩΡΕΑΝ έκταση στην αστυνομία είναι ο δήμος Καρδίτσας. Οι άλλοι τρεις (Λάρισα, Ν. Ιωνία Μαγνησίας και Τρίκαλα) το αντάλλαξαν.

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Αφιερωμένο σ' αυτούς που πριν τα αποτελέσματα τελεσιδικήσουν άλλαξαν στρατόπεδο.

"Φρόνιμα και ταπεινά πάω με κείνον που νικά. Αν θέλεις να χαρείς τη λευτεριά νωρίς, γίνε προδότης, γίνε. Θα ‘ναι μαζί σου οι νόμοι και η πλερωμένη γνώμη. Πέτα την ανθρωπιά σου. Κι απ’ τον αφέντη πιάσου. Κι άμα σε φτύσει αυτός, να κάθεσαι σκυφτός. Και θα ‘χεις τα πρωτεία στη σάπια πολιτεία".

Κώστας Βάρναλης «Των φρονίμων τα παιδιά»

ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΩ ΒΕΡΙΛΛΗ

Επειδή ο κ. Βερίλλης κάνει την επιθυμία του .... γεγονός: Δηλώνω ότι σε καμιά περίπτωση δεν στηρίζω ΒΕΡΙΛΛΗ. Πληροφορήθηκα ότι κάποιοι τηλεφωνούν με απόκρυψη και λένε ότι στηρίζω τον ανεπίδεκτο μάθησης Βερίλλη. Μην τους πιστεύεται. Χρησιμοποιούν όλα τα μέσα. Δεν θα καταφέρουν τίποτα.
Το θράσος περισσεύει Κατηγορούν αυτοί τον ΠΑΠΑΛΟ για τις χωματερές .όταν οι ίδιοι γέμισαν τον τόπο σκουπίδια Μουσικό Γυμνάσιο, Κόκκινη εκκλησία, Κομπαρσίτα και το μεγάλο αίσχος πίσω από το βιολογικό όπου κάποτε πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας γιατί το κακό παράγινε.

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Αγαπητοί συνδημότες

Αγαπητοί συνδημότες
Θέλω να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο συνδυασμό «Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία» με επικεφαλή τον Δ. Αρχοντή και σε μένα προσωπικά. Όλα αυτά τα χρόνια πάλεψα χωρίς ιδιοτέλεια για το καλό της πόλης και των δημοτικών Διαμερισμάτων.
Όσες φορές ζήτησα την ψήφο των πολιτών, τη ζήτησα χωρίς κομματικά κριτήρια. Τη ζήτησα προβάλλοντας το ήθος μου, τη δράση μου, το έργο μου, την ικανότητά μου και την αποτελεσματικότητα μου. Αξιολογώντας αυτά οι Καρδιτσομαγουλιώτες με εξέλεξαν πρόεδρο της Κοινότητας και δεν το μετάνιωσαν. Στη συνέχεια οι δημότες του διευρυμένου δήμου Καρδίτσας, με τα ίδια κριτήρια, με κατέτασσαν πάντα στις πρώτες θέσεις των συνδυασμών που διοίκησαν το δήμου Καρδίτσας τα τελευταία 12 χρόνια. Στις τελευταίες δημοτικές εκλογές ένα μεγάλο ποσοστό δημοτών εγκλωβισμένο στα κομματικά διλλήματα, δεν επέλεξε το συνδυασμό που μετείχα για να διοικήσει το δήμο την επόμενη τετραετία.
Απευθυνόμενος σε όλους εσάς που δεν υποκύψατε στα ψεύτικα κομματικά , σε όλους εσάς που μας αξιολογήσατε σαν τον καλύτερο συνδυασμό, από τους πέντε συνδυασμούς που διεκδικούσαν τον ψήφο σας, σαν τους ικανότερους να διοικήσουμε τον διευρυμένο δήμο Καρδίτσας, σας προτείνω και την ερχόμενη Κυριακή με το ίδιο σκεπτικό να επιλέξετε τον καλύτερο από τους δύο που εσείς νομίζετε ότι είναι. Αυτόν που μπορεί να απαντήσει στα καθημερινά προβλήματα της πόλης και της υπαίθρου. Μην μπαίνετε στα ψευδοδιλλήματα αριστερά - δεξιά. Χορτάσαμε απ’ αυτά. Επιλέξτε αυτό που εσείς νομίζετε ότι θα τα καταφέρει καλύτερα.
Χαντζοπλάκης Γιώργος
Δημοτικός Σύμβουλος Καρδίτσας

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΑΣΦΑΛΙΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ

Μεθόδους που θυμίζουν τους καλούς και τους κακούς ασφαλίτες χρησιμοποιούν στελέχη του συνδυασμού του κ Βερίλλη. Την Τετάρτη έστειλαν τη δημοτική αστυνομία και μήνυσε γυναίκες από τα γύρω χωριά που πουλούσαν κότες, αυγά, λαχανικά κλπ. μετά τους έστελναν μηνύματα να περάσουν από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο να τους σβήσει τη μήνυση και να του υποσχεθούν βέβαια ότι θα τον ψηφίσουν. Οι περισσότεροι του είπαν ότι θα τον "μαυρίσουν" την ερχόμενη Κυριακή. Αυτό το πράγμα μόνο άρρωστα μυαλά μπορούν να το κάνουν.
Λίγη ντροπή δεν βλάπτει. Τους μαύρους, που δεν έχουν ψήφο, δεν τους πειράζουν. Την απάντηση θα την πάρουν την Κυριακή, όταν θα βλέπουν τα αποτελέσματα των εκλογών, πολύ νωρίς, από την τηλεόραση του σπιτιού τους. Αυτό το γνωρίζουν και οι ίδιοι και για αυτό προσπαθούν να σωθούν κατά μονάδες. Όπως έλεγε κάποιος αντιδήμαρχος απαντώντας σε σχετική ερώτηση "Κάνουμε ότι μπορούμε αλλά με τον Βερίλλη τι να πετύχεις;" Κι είναι έτσι.

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ

Όταν βλέπεις ότι χάνεις χρειάζεται πολύ μεγάλη ψυχή για να το δεχθείς. Ο Δ Βερίλλης και οι υποστηρικτές του, αφού το διακαναλικό διάγγελμα δεν έπεισε τους Καρδιτσιώτες, τα έργα τους δεν φτάνουν για να μπουν στηδιάδα, άρχισαν να εκβιάζουν και να απειλούν μέχρι και με μεταθέσεις υπαλλήλων. Τα ταξίματα για δουλειά δίνουν και παίρνουν Εργάτης του δήμου, που επί ημερών Βερίλλη αυτοανακηρύχθηκε σε προϊστάμενο τεχνικού τμήματος του δήμου, (απολυτήριο Λυκείου δεν έχει σίγουρα, δημοτικού δεν γνωρίζω)τάζει αβέρτα προσλήψεις. Στο ίδιο μήκος κύματος και ένας παλιός υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, γνωστός για τα ...κατορθώματά του τα εκλογικά.
Μα τα δικά τους παιδιά τα έχουν αδιόριστα των άλλων θα διορίσουν; Βέβαια όλος ο αγώνας γίνεται για τα δικά τους. Υπάρχουν ακόμα αφελείς;
Γέμισαν τον τόπο αμμοχάλικο. Μέχρι πριν ένα μήνα δεν έριχναν πουθενά. να δούμε πως θα πληρωθούν. Με ποια δημοπρασία τα προμηθεύτηκαν;