Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ... ΡΕΠΠΑ

Είμαι ένας απ' αυτούς που δεν πληρώνω διόδια. Το κάνω από πέρυσι του Αγίου Πνεύματος, όταν ταξίδευα για Θεσσαλονίκη. Πληρώνω μόνο στα Μάλγαρα που είναι κρατικά. Σήμερα άκουσα τον ΥΠΕΧΩΔΕ (παλιό) Ρέππα να λέει ότι όποιος δεν πληρώνει, το πληρώνει ένας άλλος διπλά. Αν κάποιος πλήρωσε για μένα τα διόδια να μου φέρει την απόδειξη να τα πληρώσω εγώ. Ο ίδιος πλήρωσε καμιά φορά διόδια; Έβαλε καμιά φορά το χέρι στην τσέπη; Μια ζωή φοροαπαλλαγές έχει.
Να γιατί δεν πληρώνω:
1. Σε όσους δρόμους περπάτησα και δεν πλήρωσα δεν τους έκανε καμιά εταιρεία με παραχώρηση. Έγινα με δημόσιο χρήμα. Μόνο η γέφυρα Ρίου - Αντίρριου. Εκεί προς το παρών πληρώνω.
2. Γιατί πρέπει να πληρώσω διόδια στο δρόμο Λάρισα - Θεσσαλονίκη; Για να περάσω από τα Τέμπη κοιτώντας προς τα πάνω μην μου έρθει καμία κοτρόνα; Ή για τον Νέο Παντελεήμονα που ακούω το GPS να με προειδοποιεί "προσοχή επικίνδυνη στροφή".
3. Δεν βγιάζουμε και θέλω να πάω στον προορισμό μου έστω και αργά χωρίς να πληρώσω. Υπάρχουν παράδρομοι; Είναι υποχρεωμένοι να έχουν.
Βέβαια υπάρχουν και άλλα πολλά επιχειρήματα Δεν είναι της ώρας να τα αραδιάζω
Η Ιταλία που έχει διόδια έχει δρόμους και παράδρομους. Η Αυστρία και η Γερμανία που έχουν πολύ καλό οδικό δίκτυο, δεν έχουν διόδια. Τα αυτοκίνητα πληρώνουν μόνο είσοδο στη χώρα και από εκεί και πέρα κυκλοφορούν ελεύθερα.
Τα τέλη κυκλοφορίας γιατί τα πληρώνουμε; Για να συντηρούνται οι δρόμοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: