Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ... ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

Καλημέρα. Είμαι στην παραλία και απολαμβάνω την ηρεμία και τη διαφάνεια της θάλασσας. Σήμερα πήρα και το μικρό φορητό μου, έτσι για να δω τα mail και να διαβάσω κάποια blog.
Βλέποντας Τα διάφανα νερά θυμήθηκα τη διαφάνεια στην επιλογή των διευθυντών σχολείων. Πρέπει να σας πω πως έδωσα κι εγώ "συνέντευξη" για να γίνω διευθυντής. Βαθμολογήθηκε με 14.36 με άριστα το 15. Ε! καλά θα μου πείτε. ΄άριστα ήθελες; Όχι, αλλά είδα και κάτι 15 σε κάτι ανύπαρκτους εκπαιδευτικούς που σε τρελαίνουν. Βέβαια είναι στελέχη του κυβερνώντος κόμματος οι περισσότεροι. Άρα εγώ που είμαι ασυμβίβαστος με κάποιες καταστάσεις, 6 από τα 7 μέλη του υπηρεσιακού Συμβουλίου είναι κυβερνητικά στελέχη, θεωρώ ότι "καλά" πήγα.
Όμως, το προχώρησα το πράμα και ζήτησα,έγγραφα, και την αναλυτική βαθμολογία που μου έβαλε ο καθείς από τους κριτές μου, για λόγους διαφάνειας δηλαδή.
Απάντηση του Δ/ντη Β/θμιας εκπαίδευσης: "Ο μέσος όρος είναι αρκετός για την ενημέρωσή σας. Η αναλυτική βαθμολογία δεν προβλέπεται να δίνεται"
Κι εγώ ρωτάω: ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΝΕΤΑΙ;Αφού, λοιπόν, δεν προβλέπεται να μην δίνεται, γιατί δεν δίνεται; Πρέπει να σημειώσω ότι εκτιμώ ότι δύο κριτές με βαθμολόγησαν με 15, και μάλλον τα διεκδικούν όλοι για τον εαυτό τους. Αλήθεια γιατί τέτοια μυστικότητα; Όσοι πήραν 15 ΜΟ γνωρίζουν όλους τι τους έβαλαν, εγώ γιατί;
Πληροφορήθηκα ότι ο Δ/ντης λ'έειι ότι θα τα δώσει μόνο με εντολή εισαγγελέα!!!
Άρε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!! πριν από 10 ημέρες τη γιόρταζαν αυτοί που στα δύσκολα χρόνια δυσκολεύονταν και να την προφέρουν.
Μόλις τελειώσουν οι διακοπές ο κ. Δ/ντης θα έχει και την εντολή που επιθυμεί.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: