Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Αγαπητοί συνδημότες

Αγαπητοί συνδημότες
Θέλω να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο συνδυασμό «Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία» με επικεφαλή τον Δ. Αρχοντή και σε μένα προσωπικά. Όλα αυτά τα χρόνια πάλεψα χωρίς ιδιοτέλεια για το καλό της πόλης και των δημοτικών Διαμερισμάτων.
Όσες φορές ζήτησα την ψήφο των πολιτών, τη ζήτησα χωρίς κομματικά κριτήρια. Τη ζήτησα προβάλλοντας το ήθος μου, τη δράση μου, το έργο μου, την ικανότητά μου και την αποτελεσματικότητα μου. Αξιολογώντας αυτά οι Καρδιτσομαγουλιώτες με εξέλεξαν πρόεδρο της Κοινότητας και δεν το μετάνιωσαν. Στη συνέχεια οι δημότες του διευρυμένου δήμου Καρδίτσας, με τα ίδια κριτήρια, με κατέτασσαν πάντα στις πρώτες θέσεις των συνδυασμών που διοίκησαν το δήμου Καρδίτσας τα τελευταία 12 χρόνια. Στις τελευταίες δημοτικές εκλογές ένα μεγάλο ποσοστό δημοτών εγκλωβισμένο στα κομματικά διλλήματα, δεν επέλεξε το συνδυασμό που μετείχα για να διοικήσει το δήμο την επόμενη τετραετία.
Απευθυνόμενος σε όλους εσάς που δεν υποκύψατε στα ψεύτικα κομματικά , σε όλους εσάς που μας αξιολογήσατε σαν τον καλύτερο συνδυασμό, από τους πέντε συνδυασμούς που διεκδικούσαν τον ψήφο σας, σαν τους ικανότερους να διοικήσουμε τον διευρυμένο δήμο Καρδίτσας, σας προτείνω και την ερχόμενη Κυριακή με το ίδιο σκεπτικό να επιλέξετε τον καλύτερο από τους δύο που εσείς νομίζετε ότι είναι. Αυτόν που μπορεί να απαντήσει στα καθημερινά προβλήματα της πόλης και της υπαίθρου. Μην μπαίνετε στα ψευδοδιλλήματα αριστερά - δεξιά. Χορτάσαμε απ’ αυτά. Επιλέξτε αυτό που εσείς νομίζετε ότι θα τα καταφέρει καλύτερα.
Χαντζοπλάκης Γιώργος
Δημοτικός Σύμβουλος Καρδίτσας