Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ STAGE

Την Τετάρτη, 2-12-09, συνέχεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας, ένα από τα θέματα που "επιχείρησε" να συζητήσει το ΔΣ ήταν και η έκδοση ψηφίσματος συμπαράστασης στους εργαζομένους στα προγράμματα STAGE, παρουσία και των εργαζομένων.
Ο πρόεδρος του ΔΣ ζήτησε να τοποθετηθούν, για να κερδίσουμε χρόνο, μόνο οι επικεφαλής των παρατάξεων και εγώ σαν ανεξάρτητος ΔΣ. Συμφώνησαν όλοι.
Βερίλλης: Είμαι μαζί σας και στηρίζω τον αγώνα σας, γιατί κι εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα Συμφωνώ με τα 5 αιτήματά σας.
Τέγος: Έχετε δίκιο και πρέπει να μονιμοποιηθείτε όλοι ( δηλαδή όχι μόνο τα STAGE, αλλά και συμβασιούχοι κλπ)
Παλαμιώτης: Συμφωνώ κι εγώ μαζί σας. Είναι άδικο αυτό που γίνεται. Να μονιμοποιηθείτε όλοι.
Χαντζοπλάκης:Λυπάμαι αλλά εγώ δεν συμφωνώ να μονιμοποιηθείτε. Είναι κοινωνικά άδικο. Βέβαια είναι υποχρέωση της πολιτείας να προσφέρει εργασία, όχι απασχόληση, σε όλους τους πολίτες. Είμαι μαζί σας σε 'έναν αγώνα για καινούργιες θέσεις εργασίας και προσλήψεις με αξιοκρατικά κριτήρια. Δεν στηρίζω το ψήφισμά σας.
μαζί μου συμφώνησαν και οι σύμβουλοι, όπως Παπαστολόπουλος, Μπαρμπούτης και Τζάντζαλος εγκαλώντας μάλιστα το δήμαρχο.
Ο κ. βερίλλης, όπως πα ντα, ήθελε να είναι και με τους εργαζομένους και με την κυβέρνηση(και με το ΕΑΜ και με τον ΕΔΕΣ). άρχισε να χάνει ... και ζήτησε ΔΙΑΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ !!! για την έκδοση ψηφίσματος.
Εδώ αποχώρησε όλοι η αντιπολίτευση, ορισμένοι σύμβουλοι της πλειοψηφίας.
Ψήφισμά δεν εκδόθηκε
μετά από λίγο αποχώρησα κι εγώ.